خلسه

خلسه

مهربانی چقدر زیباست
خلسه

خلسه

مهربانی چقدر زیباست

یاسمین-پارت7

سرد شده . بذار بخاری رو روشن کنم و کتری بذارم روش
و یه چایی دم کنم
.چایی دوباره دم که می خوری؟
اشک تو چشمای کاوه جمع شد و گفت
:کاوه – بخدا از خودم شرم دارم بهزاد . ما زندگیمون
اونطوری و تو زندگیت اینطوری ! کاش بهم اجازه می
دادی مثل
یه برادر کوچکتر ، کمکت کنم . کاشکی می اومدی خونه
ما با هم زندگی می کردیم
.اینهمه اتاق خالی تو اون خونه بی استفاده افتاده . پدر
مادرم همیشه می گن دوستی با تو برای من بزرگترین
افتخاره
بهزاد . ازت خواهش می کنم دست از این لجبازی و یه
دنده گی بردار
.اولا که دشمن ت شرمسار باشه . دوما تو برادر بزرگ
منی . سوما از پدر و مادرت تشکر کن . چهارما انشالله
خدا 
اونقدر به پدرت بده که نتونه جمع کنه . پنجما دوستی تو
هم برای من افتخاره . ششما اجازه بده غرورم جریحه دار
نشه . هفتما
....کاوه – ا .... گم شو . مرده شور تو رو با غرورت ببره
! همه رفیق دارن ما هم رفیق داریم ! تو که می گفتی
باعث
افتخارتم
!کاوه – پاشو شام با هم بریم بیرون . پسر هپاتیت مرغی
می گیری از بس تخم مرغ می خوری ها ! ببینم ، گاهی
احساس نمی کنی که دلت می خواد تخم بذاری ؟ –

با خنده گفتم : چرا چند وقتم هست که تا خروس می آد
خودمو جمع و جور می کنم و رنگ به رنگ می شم
!با خنده گفتم : چرا چند وقتم هست که تا خروس می آد
خودمو جمع و جور می کنم و رنگ به رنگ می شم
!کاوه – پاشو بریم دیگه . می خوام ببرمت یه رستوران
شیک و درجه یک دو تا پرس تخم مرغ نیمرو بخوریم .
آخه 
می گن خرهای همدون رو شش روز هفته سنگ بارشون
می کنن جمعه ها که تعطیله آجر
.
-
دیوانه آدم غذای خوب و سالم خونه رو ول می کنه می
ره غذای مونده بیرون رو می خوره ؟
اینجا من صد جور اغذیه مطمئن دارم . نون سنگک .
تافتون . لواش . باگت . از همه مهمتر نون بربری ! هر
کدوم رو
که دوست داری بگو با تخم مرغ بخوریم
.کاوه – یارو اسمش منوچهر بارکش بود . رفقاش بهش
گفتن بابا این چه اسمی یه تو داری برو عوضش کن . یه
سالدوندگی کرد آخرش اسمش رو گذاشت بیژن بارکش !
حالا حکایت توئه . تخم مرغ همون تخم مرغه س فقط
قیافه ش عوض می شه و نوع نون کنارش
.
-
هیچی نگو که اگه همین فرزند مرغ یه خورده گرونتر
بشه باید سفیده اش رو یه روز درست کنم زرده ش رو یه
روز .! حالا کلی خوشبختم که جدایی بین زرده و سفیده
اش نیفتاده
!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد